مصاحبه آرشیو خبر ها
پیدا کردن جانشینی برای پیرلو آسان نیست

پیدا کردن جانشینی برای پیرلو آسان نیست

کارلو آنجلوتی در مصاحبه ی جدید خود با روزنامه ی ورزشی کوریره دلواسپرت در مورد وضعیت سری آ صحبت کرد و شرایط یوونتوس به صحیت پرداخت:

" فیورنتینا عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است و با بازیکنان خوبی که در تابستان به خدمت گرفته باشگاه های بزرگ دیگر را سورپرایز کرده است."

" ویولا در حالی در صدر جدول قرار گرفته است که هنوز قطعیتی از اینکه چه تیمی در پایان فصل در آنجا حضور داشته باشد وجود ندارد. در حال حاضر نمی دانیم چه تیمی فاتح این رقابت خواهد شد، ممکن است فیورنتینا، یا ناپولی، یا رم و یا یوونتوس."

باشگاه های اینتر و میلان در تابستان بازیکنان خوبی به خدمت گرفتند، شرایط این تیم ها را چگونه می بینید؟

" اینکه آن ها گل های زیادی در این فصل دریافت کرده اند نگران کننده نیست، به خاطر اینکه آن ها بازیکنان با سطح خیلی بالایی همچون یووتیچ، میراندا، موریلو، کوندوگبیا، کارلوس باکا و لوییز آدریانو به خدمت گرفته اند، همه ی این بازیکنان مورد توجه بزرگ ترین باشگاه های اروپا بودند."

"حقیقتاً رقابت های امسال بسیار عجیب است و در ادامه راه هر اتفاقی ممکن است بیفتد."

شرایط رم را چگونه ارزیابی می کنید؟

" آن ها یکی از باکیفیت ترین تیم های ایتالیا هستند. در خط حمله بازیکنانی نظیر ادین ژکو، محمد صلاح، ژروینیو و فالکه به همراه فرانچسکو توتی حضور دارند. در میانه ی میدان راجا ناینگولان و و میرالم پیانیچ قدرت و تکنیک خود را در اختیار تیم قرار داده اند."

" تنها در خط دفاع مشکلاتی وجود دارد، اما در حال حاضر به نظر می رسد تیم متعادلی در اختیار داشته باشند. همانند خاویر ماسکرانو در باسلونا و خاوی مارتینز در بایرن مونیخ، دانیله ده روسی نیز در مقاطعی به عنوان دفاع بازی کرده است."

ناپولی با سرپرسیتی مائوریسیو ساری توانست یوونتوس را شکست دهد و میلان را با نتیجه ی 4-0 تحقیر کند:

" من همیشه آن ها را به عنوان یک تیم در زمین می بینم، شاید دیدار با امپولی بدترین عملکرد آن ها در این فصل باشد. من این تیم را به خاطر سازماندهی، تکنیک و سرعت دوست دارم. قطعاً ناپولی می تواند فاتح اسکودتوی امسال باشد."

" حقیقتاً من امپولی ساری در فصل گذشته را دوست داشتم، به خاطر اینکه تیمی دینامیک و با هویت مشخصی بود که فوتبالی تهاجمی را ارائه می کرد. ممکن است این یک پارادوکس به نظر برسد، اما که با خط دفاعی فوق العاده مستحکمی که ناپولی در حال حاضر در اختیار دارد، من را به یاد امپولی می اندازد."

" اگر کیفیت بازیکنان ناپولی به خوبی با کیفیت مدیریت ساری تطابق پیدا کند، هواداران این تیم خوشحال خواهند بود."

" علاوه بر ناپولی، فیورنتینای پائولو سوسا را دوست دارم. فصل گذشته در لیگ قهرمانان با رئال مادرید توانستیم باسل را با نتیجه ی 5-1 شکست دهیم، اما بازی برگشت آن ها تیمی متعادل وغیرقابل پیش بینی نشان دادند."

و بانوی پیر قهرمان چهار فصل گذشته ی سری آ در پایین جدول قرار گرفته است:

" یوونتوس دستخوش تغییرات زیادی شده است، به خاطر اینکه بازیکنان قدرتمندی و مهمی همچون آندرا پیرلو، کارلوس توز و آرتورو ویدال این تیم را ترک کردند."

" آن ها بازیکنان جوانی را جایگزین کرده اند که نیاز دارند با شرایط جدید انطباق پیدا کنند. پیدا کردن جانشینی برای پیرلو آسان نیست. کلودیو مارکیزیو نمی تواند وظایف پیرلو را تمام و کمال انجام دهد، او اخیراً با مصدومیت رو به رو بوده است و ماکس الگری را مجبور کرده تا در ترکیب تیم تغییراتی اعمال کند."

" با این حال، در بیش تر بازی های دشوار این فصل یوونتوس نمایش خوبی ارائه کرده و منچسترسیتی و سویا را شکست داده است."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: